دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

نقش‌لایه‌های خرد اجتماعی و نهادهای محلی در رویکرد اخیر مدیریت شهری برجسته شده و حرکت متمرکز و ساختار از بالا به پایین به سوی نظام مشارکتی از پایین به بالا تغییر کرده است.

حسین بحرایی

به تبع این تحول ساختاری و مدیریتی، مشارکت شهروندان در سطوح محلی اهمیت ویژه‌ای یافته است و به همین نسبت است که شورایاری به‌عنوان نهادی مدنی و حلقه واسط میان ساکنان و اجتماعات محلی با نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.  
شورایاران به‌عنوان بازوان اجرایی و پل ارتباط مردم با مسئولان شهری نقش بسزایی در انتقال و رفع مسائل و مشکلات و پیشبرد اهداف محله‌ها و ارتقای سطح مشارکت شهروندان دارند. انتخابات شورایاری فرصتی برای ارتقای کیفیت زندگی در محله‌های شهر تهران است و امیدواریم شهروندان باتجربه و شاخص منطقه ۱۰ در حوزه‌های مختلف فرصت شرکت در این انتخابات سالم و سازنده را از دست ندهند.
ما در شهرداری وظیفه حمایت از این نهاد مردمی و انتخابات شورایاری را احساس و به آن عمل می‌کنیم و برگزاری سالم و پرشور انتخابات را جزو اهداف خود می‌دانیم.
در همین راستا تمامی ظرفیت‌ تبلیغاتی خود را در سراهای محله، مساجد و اماکن عمومی به اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری محله‌های شهر تهران به کار گرفته‌ایم.  شایان ذکر است که نشست‌هایی با مشارکت هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری محله‌های شهر تهران برگزار شده و ضمن بحث و تبادل نظر درخصوص جانمایی محل‌های اخذ رأی و نحوه هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از انتخابات، تمهیدات لازم برای تبلیغات محلی کاندیداها صورت گرفته است. استقرار هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری محله‌های شهر تهران در مجتمع شهید غنی‌پور در زمره همین اقدامات است. در آستانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری محله‌های شهر تهران از فعالان و افراد تأثیرگذار محلی برای کاندیداتوری در این نهاد مدنی دعوت می‌کنم؛ چرا که انتخابات شورایاری نشانه مردم محوری است. از مردم شهیدپرور منطقه می‌خواهم برای انتخاب افراد اصلح در رقابتی سالم و سازنده برای شکوفایی محله‌ها در این انتخابات حضور گسترده داشته باشند.
حسین بحرایی- شهردار منطقه ۱۰

کد خبر 447954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha